Force Project X
video game hacking tools
also cheats hacks and code
Avatar
The Ignorant Masses
TIM the Enchanter
General Info
Joined On: 03/22/2009
Last Login: 08/17/2017
Posts: 5009
Groups: The Elite
Forum Moderator
Badass:#2
Donations:$2250.00
Points:32,175,489.97
Highest Points:32,675,971.84
Wealth Distribution Program: 158,892.00
Hack Count:22
SOL Count:4
Vote Count:695
Post Count:5,009
Birthday:06/28/1988
Location:Michigan, USA
Website:My Website
Staff Profile
Signature
Thermaltake Core x9
Case: Thermaltake Core x9 (soon to be double stack)
Processor: Intel® Core™ i5-6600K Processor (4x 3.50GHz/6MB L3 Cache)
Processor Cooling: Corsair Hydro Series H55 120mm Liquid CPU Cooler - Standard 120mm Fan
Memory: 32 GB [8 GB x4] DDR4-2800 Memory Module - Corsair
Video Card: DUAL AMD Radeon R7 370 - 4GB
Motherboard: MSI Z170A SLI Plus -- 3x PCIe 3.0 x16, 6x USB 3.1 Gen1, 1x USB 3.1 Gen2 Type-C
Primary Hard Drive (Windows): 256 GB ADATA SP600 V2 SATA-3 SSD
Secondary Hard Drive (Ubuntu):  250 GB Samsung 850 EVO SATA-3 SSD
Storage Control: Ableconn PEX10-SAT 10 Port SATA 6G and Max 2506 6-Bay Hot Swap Mobile Rack/Enclosure
Storage Hard Drives: Quad 4 TB Western Digital Reds WDC WD40EFRX-68WT0N0
Storage Hard Drives: 2x1TB Backup drives
Storage Hard Drives: 120GB Kingston SSD, 120GB OCZ SSD
Power Supplies: Dual EVGA SuperNOVA 850 B2, 80+ BRONZE
Case Lighting: NZXT AC-HUEPS-M1 Hue+ Advanced Pc Lighting

 
Hacks
First Hack!
You've made your first hack. Awesome!
04/27/2014
5 Hacks
Five hacks! You're on a roll!
04/28/2014
10 Hacks
Ten hacks! Not too shabby
09/20/2014
Misc
Do You Wanna Date My Avatar
Set an actual avatar image
04/28/2014
Kong Hack Ultra Trainer
You have used the Kong Hack Ultra Trainer. Congrats!
04/28/2014
Posts
First Post!
You've made your first post. Awesome!
04/28/2014
5 Posts
Five posts! You're on a roll!
04/28/2014
10 Posts
Ten posts! Not too shabby
04/28/2014
25 Posts
Twenty-Five Posts! Keep 'em Coming!
04/28/2014
50 Posts
Fifty Posts! Great Job!
04/28/2014
100 Posts
One Hundred Posts! Amazing work!
05/01/2014
250 Posts
Two-Hundred Fifty Posts! Do you sleep at night?
06/30/2014
500 Posts
Five-Hundred Posts! So, how's that novel coming along?
06/30/2014
1000 Posts
One-Thousand Posts! How in the hell did you make so many?
06/30/2014
2500 Posts
Two-Thousand Five-Hundred Posts! Congrats on earning all of the post achievements
06/30/2014
Reviews
First Review!
You've made your first review. Awesome!
07/02/2014
5 Reviews
Five reviews! You're on a roll!
07/02/2014
Donations
Donate a Dollar
You've donated a dollar! Thanks for helping out!
11/01/2014
Donate Five Bucks
Thanks for the five bucks man!
11/01/2014
Donate a Ten Spot
Ten dollars! Fuck Yeah!
11/01/2014
Donate Twenty-Five
Twenty-Five Bucks! Thanks for the support!
11/01/2014
Donate Fifty
Fuck man, $50? That's EPIC!
11/01/2014
Donate A Hundred
A cool hundred. Thanks for the amazing support!
11/01/2014
Donate Two-Fiddy
Two-Hundred and Fifty! Just Holy Fuck!
11/01/2014
Donate Five Hundy
Five-Hundred cold hard dollars. Trying to buy the site or something? Nah, THANKS BRO!
11/01/2014
Donate a Thousand
This is an achievement? Who in the hell has a thousand dollars laying around? Thank you so much for your contribution!
01/25/2015
Points
250 Points
250, you've done something with your life! Or you were sponsored...
11/25/2014
500 Points
500, you're making it! Or you were sponsored...
11/25/2014
1,000 Points
1,000 points! You're doing great, or your sponsorship has ended...
11/25/2014
2,500 Points
2,500 points! You should play the stocks
11/25/2014
5,000 Points
5,000 points! You should keep playing the stocks
11/25/2014
10,000 Points
10,000 points! Playing the stocks much?
11/25/2014
25,000 Points
25,000 points! Kick ass man!
11/25/2014
50,000 Points
50,000 points, You're good for over 68 years
11/25/2014
100,000 Points
100,000 points! One 0 away from a million
11/25/2014
1,000,000 Points
A fucking million! Congrats!
11/25/2014
10,000,000 Points
Ten Million! Fuck you! :P
11/25/2014
Karma: 159
06/13/2017 harrisonhess

A dam good contributor :D

06/02/2017 Ffffs

Passive Aggressive cunt

05/14/2017 StUG III

thank you for the information... encyclopedia....

03/23/2017 soniiiety

hello how do i talk to people

02/27/2017 Zenwaichi

Go go go, don't give up! noice

02/16/2017 DrainsZX

Adventure game recommendation; good shit

12/19/2016 Riliane the Cold

I leave it to the many who came before me to give reasons.

12/10/2016 Zenwaichi

I lied. No 1000 points for you

12/06/2016 Mordecai897

Man you're hilarious.

12/05/2016 tigressflora

Gotta pay respect for those that enjoy Jay, aswell as those that have quick witty retorts.

11/21/2016 maxmaier

Thank you. GreaT job

11/18/2016 acmapilan01

Working for the website for improvement, karma up (y)

10/06/2016 Mordecai897

Good music deserves good karma :P

09/06/2016 Uribash

Cuz' u r badass :V

08/19/2016 Mordecai897

Kick ass! Keep up the great work! I hope things stay good. :D

08/02/2016 Mordecai897

Thanks for that post clean up. It was horrifying.

07/16/2016 KingCroft

Your Guide On Earning Points Helped Alot Thanks Mate

06/17/2016 ramsayram1

with all that karma, you gonna become a ...i don't know

06/04/2016 Otaku122

oh,tahnks for that

05/22/2016 Mordecai897

For the new hack submission rules. So much people submit fake hacks, but not anymore :)

05/17/2016 WarZombie

Send me points Please

04/27/2016 codfan3221

Helpful to the community.. ( I realized as I was typing this WHO this person was so I am going to leave this half written karma here... Lol )

04/23/2016 Doomware

I haven't spread the Good Karma in a while. And you posted important stuff.

03/31/2016 InfinityGamer

Very helpful

02/22/2016 styruslolz

no shit sherlock, retard alert lmao !!!11!!!

02/21/2016 randomly2100

I thought as much, just wanted a higher power to say it lol

02/20/2016 styruslolz

lmao, thats freaking hilarious, extreme retard xD

02/18/2016 EpicRussian

idk. just being cool :) me noob.

02/13/2016 randomly2100

Believe it or not, I wanted to call him out on his stupidity and insult his intellect, but for some reason I decided to be noob friendly lol The dude was a major troll, good riddance.

02/12/2016 randomly2100

It's an excellent reminder I'd say. Let those who refuse to pay attention loose their points to their greed, Genius! :)

02/12/2016 Utopia

I'm not from US. But good luck with the website :)

01/26/2016 randomly2100

I agree, some people just can't be helped. This dude is a complete screwup.

01/13/2016 acampilan1001

"thumbs up" for such info. :) appreciated the review i read

01/07/2016 ProGamer1998

polyglot programming is so cool!

12/26/2015 randomly2100

Someone downvoted this saying "bad response", I say Excellent Response!

12/18/2015 randomly2100

Someone had to say it

12/16/2015 oblue

Karma needs a reason. Here is the reason.

11/22/2015 zazanha

Thank you for the tutorials, 'cause I don't want to be banned

11/17/2015 randomly2100

you did what you had to do

11/09/2015 fir0zz

i like his avatar :D

10/24/2015 Frylock321

Constantly fixing forum stuff.

10/15/2015 red02

Because you kick f*****g arse!

09/21/2015 styruslolz

cheers! :D

09/13/2015 Buzzyboyish

You make straightforward posts. And r sumtimes funny. :D

09/13/2015 Zenwaichi

that's so inappropiate

09/13/2015 testx

thank you.

08/25/2015 DeltaRazer

Thx for the haxx

08/25/2015 DeltaRazer

Thanks for noticing me to make the links, i absolutely forgot them >.>

08/23/2015 DeltaRazer

Will of upgrading and make everything better at his greater ! Great person.

08/03/2015 loganowens

BECAUSE THIS ASS FUCK BANNED ME

07/08/2015 styruslolz

good laugh, thanks =D

06/22/2015 darkdober

Your avatars!!!!

06/05/2015 devilhunt3r

I have gone through everything ... each of the posts . after seeing your excitement I couldn't hold myself for long .

and it was your first post not the last , it's saying the game wasn't working that time , didn't know you guys couldn't make it till now .

there is a war link in the main page . # you are too evil to be bad .

05/30/2015 jiano

This comment really made me laugh.

05/25/2015 raiken2

Thanks for the reply.

05/24/2015 wmumascot

Being an overall good guy and pointing me in the right direction with my "bull shit browser" :)

05/10/2015 shyden

Get 'em told! lol

05/09/2015 samprice

Like the upgrades man!

05/08/2015 justbaba

bad response

05/01/2015 tequila

because of your patience folk

04/25/2015 oxenmorale

Thanks, this fixed it. although now I must say I am having another problem. .dll error when I try to run the sas4 hack but I will resarch the forums before I post it. Thanks

04/22/2015 Yolo4202

For being awesome,why else ;D

04/22/2015 psychotc

Useful info

04/19/2015 logaden

such a nice and simple tutorial for noobs likes

04/19/2015 xavier8994

Making all these guides and tutorials, and obviously being one of the main reasons I can continue to cheat at games despite knowing nearly nothing about hacking

04/14/2015 hulin

Thanks for sponsor!

04/13/2015 Nightshades

Laughing hard, so basicaly the dude replace 0x02 by 0x02 "replace NOP by NOP" lol.

04/13/2015 TheMadZero

nice game :D

04/13/2015 Zarret

Thanks for the heads up, TIM.

04/10/2015 styruslolz

Cuz you're awesome! :D You have helped me a lot! THANK YOU

04/09/2015 shadowlordforever

never used proxy

04/09/2015 ShadePopping

Yay, dumped logs!

04/06/2015 daronshar7

very helpful, keep the good work

04/05/2015 monkeyman77777

lol wtf was that about

04/05/2015 dadat2adat

I love that we got our own forum for one of my favourite games :D

03/27/2015 Cybafish20

07/08/2014 - 11/03/2014 You sponsored my account, probably because I had uploaded hacks, either way thanks, back then I was still in the negative on points per day, >.>

03/02/2015 fathead

Cuz own forum and junk!

03/01/2015 the_fellow_13

Love that song!

02/22/2015 roscoejenkins

having no decency

02/17/2015 RunnerFreely

That cheat engine *8 custom type is very helpful

02/17/2015 rawrkitteh

For being you.

02/13/2015 soberjoe

Hey if you need any help with the MMO I am a Graphic/Web Designer (15+ years experience) and have worked on a number of UI's for software and games. Feel free hit me up on here or Joe@PixelJoe.Net or on here.

02/12/2015 readz

Woo new maps!

01/28/2015 fgd098

Very rude response to a Help thread I have made for getting help.

01/26/2015 mando88

Idk i felt like you deserve some karma.

01/19/2015 gothchicksrock

I love using the KongHack Trainer.

01/19/2015 Chyna73

nice debut for your game

01/19/2015 lol wut

For fixing all the stuff I bitch and whine about in record time.

01/17/2015 MrFisherman

For being a dirty man

01/16/2015 ShaneCMZ

You're nice :3

01/08/2015 karanka

Cool..got it!

01/08/2015 Badgertastic3

Love it :D

01/05/2015 Fater

thanks for post :D

12/28/2014 ZuckeR

Thanks for clearing the bounce messages!

12/21/2014 Kevin91x

Thanks for the point transfer! ^~^ *hugs* (?) You are awesome x2 :P

12/20/2014 Kevin91x

For being awesome, enjoyed company/talking to you in chat ^~^

12/20/2014 randomcookie9

Why are you so rude to people? And why do you strait up ban people for starting a forum conversation about a game?

12/10/2014 nanakaros I love you so much! I'd happily suck your cock, fondle your balls, etc. I just want you INSIDE ME!
12/07/2014 blueguitar Just for the appreciation to keep this site running smoothly :)
12/05/2014 jerinaldo
12/04/2014 tequila Because I like changes and improvements, and you let us feel like an important part of the community, where our suggestions are important.
11/25/2014 gates This made me lol
11/20/2014 Mirko123 Lol'd
11/09/2014 Anonymous For being awesome.
11/09/2014 Twoxmachina
11/08/2014 Finneyyy
11/04/2014 Happytonia4
10/28/2014 Silentbladez
10/26/2014 juansanchez05 KArma good
10/25/2014 nexisrocks Thanks for a prompt response and resolution!
10/17/2014 richardson10 TRANKS
10/15/2014 Anmuloced It has been a long time, my friend. Meeting old friends is certainly good Karma. -BSMan from the original GCWorld (Circa 2004)
09/28/2014 tyshawn1900
09/28/2014 xEPIx
09/08/2014 Juryoku That profile pic... That, and you're just plain awesome!
09/04/2014 Pootis Man so cheap hew as made in china +rep GG
09/03/2014 ArisSait "Intro to KongHack" video.
08/27/2014 jmcclain1299 Because That's Why.
08/22/2014 LittleRedEye I'll pass.
08/13/2014 shawnsoo Thanks for resolving the problem so quickly!
08/04/2014 Dainslef
08/01/2014 kuckso gfhfg
07/23/2014 vampkitty13 Sponsor!
07/22/2014 toophat28 Dude chill the fuck out on being a complete elitist on the forums.
07/21/2014 obscured Great site
07/17/2014 gates Nice work!
07/13/2014 Calixo123 your hacks are very useful and you are great at making threads and posts
07/12/2014 pb5 letting me know I've been unbanned
07/10/2014 hackling
06/23/2014 Smeye1332 sound like fun, achievements make everything better.
06/19/2014 gates haha
06/18/2014 squallzell Nice features on the Sponsorship
06/15/2014 ShiloN1
06/11/2014 legion81
06/09/2014 gates haha
06/07/2014 Tc398
05/26/2014 sundar
05/21/2014 michaeld987 They have on multiple accounts solved or finalized a thread in an attempt to help the community or help someone with a problem.
05/19/2014 michaeld987
05/15/2014 AnthonysToolbox Woot! Well Said! Shut that mindless mac drone user up. :)
05/13/2014 thenewcomer reason goes here
05/10/2014 AnesthesiA *pewpew* *bewm*
04/23/2014 Ajnin nice find.. thanks
04/06/2014 baka_naabstar
03/26/2014 pengu Very interested to see you updating the site. You're like my home forums owner in a way
03/21/2014 jmcclain1299 Because of reasons
03/12/2014 shalala
03/01/2014 yangxi1 thx for the guide
02/13/2014 ModernZombieLife77 Good name for the times.
02/12/2014 KongregateHack Awesome video =)
02/12/2014 NormaTheNorman Very nice.
02/09/2014 gates Invaluable information
02/06/2014 Cheezyhead You're website is awesome!
01/26/2014 Integrated Awesome work with the site changes.
01/01/2014 piratesephiroth
12/22/2013 FinalStrife7
12/09/2013 j314 the banhammer is a privilege, not a right!
12/06/2013 Anonymous Thank you for the redemption.
12/01/2013 srv827
11/23/2013 shalala
11/21/2013 deathrod
10/29/2013 KongregateHack <3
10/23/2013 polivilas Love you <3
09/20/2013 Zenwaichi time to stop being an annoying jerk and show some appreciation, also thank you for your forbearance
09/19/2013 ceroa Sword & Magic
06/10/2013 dudial For running this great site and all the work you put in !
06/09/2013 tookie Great work on the upgrade!
06/09/2013 Integrated Server Upgrades are [very] nice. :)
05/26/2013 Integrated For your words of wisdom.
05/22/2013 fandango
05/19/2013 KongregateHack For fixing all the minor things as well as the major ones =)
04/09/2013 DarkBlood He is a good admin
04/08/2013 Bobbyyyy4 ;-)
04/08/2013 feLoNy
03/24/2013 Light-kun For putting so much effort and time into the site and all of its functions :D
03/11/2013 Simple_AOB Karma Fix
03/11/2013 100010 Credit where it's due...
12/10/2012 jarly Thanks for sharing your pain with us.
12/09/2012 Dane Sex thinks of you while it has itself.
04/03/2012 Ska Changed pic D:
03/28/2012 kazune For spending so much time for the site and contributions =p
03/27/2012 gamer1024
03/26/2012 XxArachitexX For all the hard work you have put into this site, you have earned my first Karma up. Keep it up! Rob
Karma Given
06/28/2017 KingHong

Don't make duplicate topics with 0 information. "plz" is not an acceptable post.

06/01/2017 khdc

WTF does that mean, you're not allowed to post? Looks like you made a post to me...

05/13/2017 StUG III

Thanks for being a smart ass

04/17/2017 Lollixe

Necroing a thread from 8 fucking years ago...

04/05/2017 Aylin

Moved your topic out of the admin area again. Don't make duplicate topics. This is your only warning.

03/26/2017 Joe Jouarizm

Thanks for being a dick and down voting anyway. :D

02/19/2017 slickplays99

Browser has nothing to do with installing something. GTFO

02/13/2017 Gothik420

Holy shit, you can't even spell Kongregate when it's literally on the fucking page.

02/13/2017 MilkyEnergy

Well then, were are your balls?

01/22/2017 alexFishh

No more damn topics titled "SAS 4: Zombie Assault" You're in the fucking "SAS 4: Zombie Assault" forum, how is making a topic with the same name as the forum you're in helpful?

01/21/2017 warsis

Caps lock is not cruise control for cool. If you'd like an actual PS3 forum, let me know and I can hook one up, but spamming the forums with all caps topics isn't goanna fly.

01/15/2017 IDGAFMisfit

lol, enjoy the ban

12/25/2016 Nick297489

a fucking 4 year thread necro. great work!

12/12/2016 Tsumi

For helping the inane fucktard known as lance1998 (the guy that uses "enternet explorer")

12/06/2016 kolonelkadat

JFC, I know this post is old, but it's still funny as fuck.

12/03/2016 AishaTamaly2

WTF does "because repport" mean?

11/30/2016 ActiveOnions69

Wow, that post is complete garbage. This isn't a meme site, don't be a dick.

09/09/2016 emax

man, your first post was a total failure. I'm just goanna delete that so you can try again, mmmkay?

09/06/2016 MrSpikeGaming

So I'm a fucking retard eh? Go fuck yourself and enjoy your ban. :D

09/06/2016 thomisback2

Don't be brain dead, just like your sig

08/30/2016 Simondevries

Excellent first request! :D

08/16/2016 cocosdanny

wow, way to be a dick

07/17/2016 ferretallica

WTF is wrong with you? Each hack on this page has descriptions. Read them.

06/26/2016 ConsciousOne

Every program on your computer is an EXE. Go fuck yourself

06/21/2016 lol wut

Excellent reply. Welcome back. :D

06/14/2016 onyxluna

He literally just made those hacks.

05/31/2016 lkl27

Don't try to hijack a support thread with different problems. Start a new topic WITH AN ERROR LOG OR SCREENSHOTS.

05/27/2016 TURQUAZ

You did everything wrong in that post. Try again in the correct forum using a proper title.

05/06/2016 CuriousGeorge81

So you went out of your way to be a dick to a point dropped guy in response to a post from 09/15/2013. I'm sooo sure he's going to get your shitty comment, especially after I move that thread to the trash. Necro shit like this again and you'll be banned.

05/02/2016 IAmNinja1337

Are you fucking retarded? That's your intranet speed, not internet speed. The speed of your home network != the speed of your internet connection. Besides, 100Mbps is old news. Gigabit has been around for ages.

04/29/2016 masterblade

The trainer has nothing to do with what hacks are available. Don't post garbage in the wrong places.

04/23/2016 Doomware

Thanks for the karma!

04/15/2016 bigbug

Obvious spam post is obvious. Deleting that shit.

04/06/2016 rishabh_kr432

Fucking seriously bro?

04/01/2016 kriso03

Then go fuck yourself!

03/31/2016 bk1214

Don't be a troll

03/14/2016 VladShev

Don't make shit posts in the wrong forums. This is your only warning.

02/29/2016 ShadowHunter498

If you can't comprehend basic English, you should leave now before you wind up banned.

02/19/2016 monoqui

Almost a year since your 6th post. Whatever happened to community? :P

02/01/2016 ted3bundy

Since you thought it was such a good idea to post...

…………………...- *" \ - "::*'\ ………………„-^*'' : : „'' : : : :: *„ …………..„-* : : :„„--/ : : : : : : : '\ …………./ : : „-* . .| : : : : : : : : '| ……….../ : „-* . . . | : : : : : : : : | ………...\„-* . . . . .| : : : : : : : :'| ……….../ . . . . . . '| : : : : : : : :| ……..../ . . . . . . . .'\ : : : : : : : | ……../ . . . . . . . . . .\ : : : : : : :| ……./ . . . . . . . . . . . '\ : : : : : / ….../ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*' ….'/ . . . . . . . . . . . . . . '| …/ . . . . . . . ./ . . . . . . .| ../ . . . . . . . .'/ . . . . . . .'| ./ . . . . . . . . / . . . . . . .'| '/ . . . . . . . . . . . . . . . .'| '| . . . . . \ . . . . . . . . . .| '| . . . . . . \„_^- „ . . . . .'| '| . . . . . . . . .'\ .\ ./ '/ . | | .\ . . . . . . . . . \ .'' / . '| | . . . . . . . . . . / .'/ . . .| | . . . . . . .| . . / ./ ./ . .| '| . . . . . . . . .'\ .\ ./ '/ . | | .\ . . . . . . . . . \ .'' / . '| | . . . . . . . . . . / .'/ . . .| | . . . . . . .| . . / ./ ./ . .| '| . . . . . . . . .'\ .\ ./ '/ . | | .\ . . . . . . . . . \ .'' / . '| | . . . . . . . . . . / .'/ . . .| | . . . . . . .| . . / ./ ./ . .| '| . . . . . . . . .'\ .\ ./ '/ . |

02/01/2016 Vaspirate

No, we don't need 2 topics for the same game, especially since you replied to the original topic, then felt the need to make another.

01/29/2016 alpower43

z z z z z z z z you're a fucking retard

01/21/2016 Obscurs

English Motherfucker, Do You Speak It?

tl;dr, we're an English speaking website. That said, take your trash elsewhere.

01/19/2016 jowback

Dude, I'm so fucking done dealing with you and your shit. Either knock this the fuck off of I'm banning your ass.

01/12/2016 JaryCann

7 fucking year necro. WTF

01/08/2016 puppy5622

"Are there any working hacks and if so please link"

There's literally a mountain of links to working hacks at the top of the page you're spewing garbage on. Just scroll the fuck up!

01/06/2016 ProGamer1998

Use the search or GTFO

12/28/2015 pbarrebenta

I CAN TYPE IN ALL CAPS TOO!

12/16/2015 ANooB

Wow, you've preferred a mobile OS a half-dozen times now. Go fuck yourself.

12/16/2015 ANooB

3rd fucking "lel" post in a row. Should have given -karma for all the "THIS IS SPARTA" bullshit I deleted...

12/16/2015 ANooB

oh what's that? It's another "lel" post. Bye!

12/16/2015 ANooB

lel to you fuckass

12/14/2015 Jncsi

Damnit, that's 2 threads...

12/14/2015 Jncsi

Do not necro 4+ year old threads.

12/13/2015 TooComplicated4Real

4 year old threads don't fly either.

12/13/2015 TooComplicated4Real

Do not necro 5+ year old posts with garbage.

12/01/2015 Mooshii

Don't post bullshit in the wrong forums. This is your only warning.

11/29/2015 kirbyonwarpstar

Fuck that harry mother fucker. ;)

11/27/2015 sergioafortuna

If you're not listening to music, why post NONE in the music thread? I mean, do you seriously need to post whore like that?

10/29/2015 alexanderske16

"haha lol XD currently hacking using CE" is your stupid ass comment and is completely unrelated to the thread.

10/29/2015 alexanderske16

One more retarded ass post and I'm banning you.

10/29/2015 alexanderske16

Pay fucking attention.

10/29/2015 alexanderske16

Don't make unrelated bullshit posts. I'm deleting this crap.

10/22/2015 Dark0Thunder

WTF are you just replying "Good" to?

10/12/2015 tiqs

The trainer works fine on windows 10 so.......

10/12/2015 Ocsidium26

+Karma for the DMWL avatar.

10/05/2015 fakutya

+Karma FTW

10/02/2015 SNiPEOO7GamingHD

LMFAO, experienced my ass. You tried to fill your sig area with shit loads of images, and FAILED to do so properly. Either way, you're banned again. Clicking "install" to setup a phpbb site, or using that shithole Winx bullshit, does not qualify you as anything short of a button clicker. You're far from a programmer, let alone someone who knows how to handle the most basic website construction.

Sure, you can keep using proxies, vpns, or resetting your modem till you get a new IP, but I'll continue to re-ban you over and over again.

10/01/2015 jowback

Why in the fuck did you make a hack request as a suggestion in the "Site Admin: Suggestions" area? Learn to use the site Jowback, you've been here long enough. Go make a thread in the right area and try again.

09/22/2015 ericlarson

Hey look, there's a massive thread about music over there. Let's go tell everyone to go fuck themselves because you're watching TV. Deleting your post.

09/19/2015 karanous1891

Then why in the fuck make that post?

09/16/2015 dumpster03

Pirated bullshit? Really?

09/12/2015 pushit1991

fuck you hmm ??? Common sense would say "if there's a dozen frames to select from, and the one I selected doesn't work, maybe I should try another before being a bitch". Apparently you don't have common sense.

09/05/2015 Iextinct

I already deleted your other post, but I'd suggest you not be a retard any further.

09/03/2015 maverrick103

You prefer Cheat Engine for what? Just in the middle of everything "Herp Derp, I prefer cheat engine". WTF?

09/03/2015 maverrick103

Cool, in a thread about not having any hacks for a game, you let us know that there are no hacks for the game... WTF

09/03/2015 maverrick103

You're a fucking idiot.

08/23/2015 DeltaRazer

Karmic Rebalancing

08/23/2015 DeltaRazer

I'm just wondering if you're completely blind, or just incapable of reading.

07/22/2015 AnthonysToolbox

Welcome back. :D

07/22/2015 adnan

Seriously stop replying to dead threads. I'm deleting this post and locking up.

07/13/2015 styruslolz

Yeah, there's an other forum, so don't go jamming shit where it doesn't belong.

07/05/2015 atultiriri

Excellent usage of quoting! :D

06/30/2015 Gabrielkaen

Much better. :)

06/30/2015 Gabrielkaen

You failed hard with this one. Try again in the proper section. Administrative Help is not the place for hack requests.

06/30/2015 eldrew2015

Well, you don't make retarded ass posts. :D

06/18/2015 TheUserof01

First post is an all bold post. Seriously? I mean, come on.

06/15/2015 Beautiful Afghanistan

WTF kinda post is that shit?

06/06/2015 That Evil Guy

I'll forgive your retardedness this once with that 3 year thread necro of "NICE NICE NICE". Do it again and you're banned.

06/05/2015 devilhunt3r

Poor baby got banned. Enjoy! :D

06/05/2015 devilhunt3r

That was a retarded post.

06/03/2015 Nayruthewise

Second fucking 5 year thread necro. 1 more and it's a ban.

05/28/2015 LukeyLol24

WTF is that post all about?

05/01/2015 nightmaremaster

Try that shit again bro

04/29/2015 Marvelhack

Check the dates man. You just auto-pm'd someone about an issue that was resolved weeks ago.

04/28/2015 iNighty

Wrong place for that post... Make a new thread in the appropriate forum, not reply to the KH 101.

04/25/2015 BielBR15

Complete topic fuck fail son. Duplicate topics are not welcome here.

04/22/2015 fafnirkesk

Read motherfucker. The trainer will only load AoB hacks. That's why there is a notice and a link.

04/21/2015 psychotc

Duplicate topic, deleting.

04/19/2015 jiver23

This is a feedback thread, not a place for you to beg for hacks.

04/16/2015 Cracen

repeating the previous post in a necro'd thread.

04/16/2015 BlueMagic

2 year thread necro

04/10/2015 FlawedOne

Don't necro threads

04/10/2015 FlawedOne

Don't necro threads

04/09/2015 HacknSlash

Restoring the karmic balance of life... or something like that. :D

04/07/2015 HacknSlash

Last post was in 2009. Are you fucking retarded?

04/03/2015 LeUsername

Thanks for the guide!

04/03/2015 Cybafish20

Karmic Re-balance

04/01/2015 SgtNuke

Don't make insane posts with shit formatting.

03/12/2015 whipped_llama

Thanks for the Redshift hacks!

03/10/2015 sskkambad

Lol, someone gave you +karma for this bullshit. Goanna level that out.

03/10/2015 sskkambad

Lol, enjoy your ban.

03/10/2015 fathead

Excellent post!

03/09/2015 bhcoquin

You might want to re-think your position on this.

02/11/2015 nguyenphilan333

5 year thread necro. Lucky it's not a ban.

01/30/2015 omeragasxex

You're just one giant ball of fuck fail.

01/28/2015 lol wut

Fuck yeah insane dox! Thanks for putting that together man. Much appreciated.

01/28/2015 ZuckeR

For the win!

01/28/2015 ZuckeR

And the second icon pack too!

01/28/2015 ZuckeR

Thanks for the first icon pack!

01/28/2015 accounthack

Thanks for the hard work!

01/28/2015 accounthack

Great job!

01/28/2015 accounthack

Insane amount of work man!

01/05/2015 sicherheit

poor comment.

Think long and hard about why this guy deserves karma: https://konghack.com/member/7113-terminatorn/#info-karma

01/04/2015 ZuckeR

Restoring the karmic balance of the universe

01/03/2015 ZuckeR

You can't just say something is 904, it has to be part of the image. That's the whole game.

12/24/2014 ChaoMing

Restoring the karmic balance of the universe.

12/23/2014 lol wut

Thank you for all of the amazing hacks!

12/15/2014 skytry

No idea where you got that image, but it's EPIC!

12/11/2014 jake79012

Pip pip, quite sad indeed.

12/11/2014 jake79012

It's quite sad that you have to use a fake email account.

12/10/2014 gates

Bonus Karma!

12/10/2014 nanakaros So, you want to play that game, eh? The instructions are VERY clear on how to make a post.
12/07/2014 TaBzAstoria I have no idea who you are or where you came from, but keep up the good work. :)
12/07/2014 TaBzAstoria Nice job on re-posting the rules. :)
12/07/2014 kaleem4u Use the search before making new topics
12/07/2014 Matrix_Neo Use the search before making new topics
11/28/2014 VertexVortex Bullshit, the file doesn't exist anymore. You're basically making posts to increase your count. You're not providing anything useful at all.
11/28/2014 STAZ911 Don't make new topics for SAS4 in improper forums.
11/26/2014 vhxh2588 You are officially completely retarded. You took a screenshot of "This Hack Is Only Available In The KongHack Ultra Trainer", and then asked how to codes! WTF? Banhammer
11/25/2014 kingofdie It's post an image with the next number, not fuck spam to get to votes. One more assclown post and you're banned to all hell.
10/01/2014 propro 25pt/day sponsorship headed you way. Thanks for the vote of confidence in the chat. :)
09/28/2014 tyshawn1900 I'm betting if there were hacks for this game, they'd be posted.
09/28/2014 tyshawn1900 Wow, you're a complete fucktard.
09/24/2014 yomost1987 That's not an issue with the trainer, it's an issue with that one particular hack. Since multiple people are reporting that hack isn't working, that usually means the game updated and our hacks no longer work for it. This is not a bug with the trainer, so please do not submit things like that as bugs.
09/23/2014 Rocketduh 3rd time you asked if hacks work. What are you trying to accomplish?
09/23/2014 Rocketduh "So does this work? I'm too lazy to try for myself :P" But not to lazy to make an annoying ass post, eh?
09/23/2014 Zenwaichi Ron FTW
09/21/2014 facecheatsbrasil Try posting again. BEING AN ASSHOLE AND POSTING EVERYTHING IN ALL CAPS AGAIN WILL GET YOU BANNED. Sound good? :D
09/19/2014 tyshawn1900 "nice lol" as a post in a topic about site growth is pointless and is seen as a very shitty way to increase your post count.
09/13/2014 jelly Merica, Fuck Yeah!
09/04/2014 Pootis Man Why are YOU quoting a post from 3 years ago?
09/04/2014 Pootis Man Not only did you not follow the template for the ultra trainer requests, you fuck failed hard since what you posted about had nothing to do with the trainer. Deleting post.
08/26/2014 pzw1 Trainer Only hacks are set BY THE CREATOR OF THE HACKS. It's an option we provided to the dedicated staff that produce the hacks. We've been having major problems with people stealing the hacks from this site and SELLING THEM. That's right. Let's say one of our guys spends a week making an awesome hack for an MMO. He releases it for free. Then captain dumb fuck comes along and SELL IT, making money off of STOLEN work. Since setting the system up to allow members to day Trainer Only Hack, and since we're encrypting everything during transit, this reselling of member contributed hacks is gone, at least as far as we can tell. The dozen or so sites we were monitoring haven't posted shit in the last month. Anyway, I know it's hard to read the site, so read this. Be a bitch again and I'll ban your ass so hard all you'll wind up on shock sites every time you try to come back. Have a nice day. ~TiM
08/26/2014 pzw1 Read before being a fucktard
08/22/2014 LittleRedEye I can down karma too (lulz)
08/22/2014 LittleRedEye I can down karma too
08/22/2014 LittleRedEye I can down karma too
08/08/2014 bigjohn28 Avatar FTW
08/08/2014 endil English pl0x
08/08/2014 fran1992 English only website. Either translate or leave.
07/31/2014 khai95 I know it's hard to read, so you'll get this -karma instead. CREATE NEW THREADS FOR HELP, DON'T PILE YOUR SHIT ON AN UNRELATED THREAD.
07/23/2014 toophat28 hahahahaha, I can give -karma too. ;)
07/21/2014 marcmor98 Nah, I'm not a moderator. I'm the site owner.
07/16/2014 bogalah Apparently you can't read either, since you didn't bother to post in the right forum.
06/24/2014 dudecof13 Learn to read
06/04/2014 gates Agreed
04/04/2014 phropecies Necro another 3+ year old thread and watch what happens...
04/04/2014 phropecies The last post was over 3 fucking years ago!
02/20/2014 thenewcomer Yay!
02/11/2014 gates Great rant man!
01/26/2014 Simple_AOB Great job on the utility man!
01/08/2014 thehypnotoad Necro'd a 4 year old thread. WTF?
12/31/2013 frankexs Some context would help.
12/26/2013 touchmeslovv Sig FTW!
12/24/2013 GolgariLord Why doesn't it read?
11/17/2013 tsh1317 Use search, don't create new topics in the wrong forum.
11/16/2013 Slavisto Fucking seriously?
11/07/2013 Xitra Just a post with a link. Great job at failing. Deleting the post...
11/02/2013 missuschainsaw Great Job!
11/01/2013 Incognitus Badass icons man!
10/17/2013 madooo86 There are already 3 topics about wartune. Use the search. http://konghack.com/games/game_view.php?game_id=2691745
10/01/2013 Adri38 Don't make duplicate topics!!!!!
09/29/2013 G4T3S Excellent!
09/28/2013 BRVR Wow, so that's what you did with your first and only post on KongHack. Replied to a 3 and a half year old post...
09/18/2013 Turall Worthless piece of shit. Thanks!
09/08/2013 solidelcid READ
08/31/2013 KongregateHack Bonus Points!
07/30/2013 ZiomekPL Thanks for being a dick! We really appreciate it. :)
07/17/2013 dudial For being a total badass!
07/14/2013 itsmemario8again Blam Blam, have fun making another account. :)
07/12/2013 yavn03 Enjoy the ban hammer fucktard!
07/12/2013 yavn03 You're a complete piece of shit man. Don't come back.
07/10/2013 yavn03 Balance
07/06/2013 itsmemario888 Read before acting like an idiot. It's a 32-bit program that requires .NET 4.5. If you don't have .NET 4.5, you're shit out of luck. Get a newer operating system. XP was released in 2001. Get over it.
07/06/2013 itsmemario888 Down karma to balance things out.
07/06/2013 xmegarockx Don't give karma to morons that don't deserve it.
06/30/2013 kolonelkadat Fuck Yeah!
06/18/2013 andrejoss Enjoy your ban fucktard
06/10/2013 truehacker Enjoy your ban fucktard
06/10/2013 kambing221 Don't bullshit adf.ly us bro
06/01/2013 easyline Retarded post is retarded
05/24/2013 Integrated Epic Sig Gets Karma!
05/10/2013 gates Thanks for all of the help. Welcome to being a moderator!
05/02/2013 Tsumi Thanks for all of the hacks and ideas!
05/02/2013 Simple_AOB Tutorial plus styling bonus!
04/30/2013 Tsumi Thanks for all of the help and contribution!
04/16/2013 khoiN7 Don't be a dick.
04/03/2013 braks what in the flying fuck is that post about?
03/12/2013 haenawolf Thanks for the hacks!
03/11/2013 100010 Thanks for the -karma. You still haven't told me what you want. "where credit is due" isn't telling me jack shit. You're just a whiny nutless bitch. If you post shit on another website and someone reposts it here, don't complain. It's your fault for not posting it here. Anyway, enjoy!
03/07/2013 kolonelkadat +Karma for all the awesome that you do!
03/05/2013 Sim01983 Thx for submitting hacks man!
02/23/2013 HULKSMASHEDU Go to hell. BAN
02/20/2013 kolonelkadat Testing! :P
02/16/2013 Light-kun Thanks for doing some investigative work on the mobile badges. It's definitely needed. :)
02/08/2013 xBlean Most excellent first post!
12/11/2012 zob FTW!
10/13/2012 kolonelkadat Epic Awesomesauce
10/10/2012 kolonelkadat Extensive Badassery
10/08/2012 Hack Bot Balancing karma back out for hack bot since some douchefag decided to give the bot -1 karma. :P
10/07/2012 DRJONES99 Great first douchefag post!
09/30/2012 kolonelkadat EPIC as usual. :)
05/24/2012 Stalin15 Assistance Win!
05/15/2012 zob Thanks for the hacks!
05/01/2012 kolonelkadat Thanks for all of the hacks man!
04/21/2012 lol wut Fuck Yeah, AOBs!
04/15/2012 bigdawg Really, you had to throw a bunch of spaces in there for that pointless post?
04/11/2012 kolonelkadat Thanks for the help bud!
04/07/2012 lol wut Thanks for the AoB's man!
03/31/2012 lht001300000 Nice lookin list bro!
03/26/2012 gamer1024 Great Work!
03/26/2012 Simple_AOB Thanks for all of the help bud! :)
03/26/2012 sammythegreat Nitrome. :)
03/25/2012 hakhappy Thanks for scraping a bunch of old data and posting it bud! :)
03/25/2012 zob Thanks for all of the AoBs man!
03/25/2012 XxArachitexX Thanks for helping out!
03/25/2012 kolonelkadat Awesomesauce!
I'm Sponsoring
02/17/2014 - 04/12/2014 1,162.000
02/19/2014 - 04/16/2014 1,262.000
02/19/2014 - 04/04/2014 968.000
02/19/2014 - 04/12/2014 1,162.500
02/24/2014 - 04/11/2014 1,125.000
02/24/2014 - 04/09/2014 1,075.000
02/24/2014 - 04/14/2014 1,200.000
02/24/2014 - 04/14/2014 1,200.000
02/24/2014 - 04/09/2014 1,075.000
02/24/2014 - 04/07/2014 1,025.000
02/24/2014 - 03/06/2014 225.000
02/24/2014 - 04/17/2014 1,275.000
02/24/2014 - 04/12/2014 1,150.000
02/24/2014 - 04/07/2014 1,025.000
02/24/2014 - 04/08/2014 1,050.000
03/02/2014 - 04/27/2014 1,100.000
03/02/2014 - 04/26/2014 1,080.000
03/02/2014 - 05/01/2014 1,180.000
03/02/2014 - 04/25/2014 1,060.000
03/02/2014 - 05/03/2014 1,220.000
03/02/2014 - 03/08/2014 1,000.000
03/02/2014 - 04/24/2014 1,040.000
03/02/2014 - 04/30/2014 1,160.000
03/02/2014 - 04/27/2014 1,100.000
03/02/2014 - 04/26/2014 1,080.000
03/02/2014 - 04/25/2014 1,060.000
03/02/2014 - 04/30/2014 1,160.000
03/02/2014 - 04/26/2014 1,080.000
03/02/2014 - 04/23/2014 1,020.000
03/02/2014 - 04/26/2014 1,080.000
03/02/2014 - 04/23/2014 1,020.000
03/02/2014 - 04/29/2014 1,140.000
03/02/2014 - 03/08/2014 100.000
03/02/2014 - 05/03/2014 1,220.000
03/02/2014 - 04/23/2014 1,020.000
03/02/2014 - 04/26/2014 1,080.000
03/02/2014 - 05/03/2014 1,220.000
03/02/2014 - 03/08/2014 1,000.000
03/02/2014 - 05/03/2014 1,220.000
03/02/2014 - 04/23/2014 1,020.000
03/02/2014 - 05/02/2014 1,200.000
03/02/2014 - 05/11/2014 1,380.000
03/02/2014 - 04/24/2014 1,040.000
03/02/2014 - 04/24/2014 1,040.000
03/02/2014 - 04/26/2014 1,080.000
03/02/2014 - 05/03/2014 1,220.000
03/02/2014 - 04/29/2014 1,140.000
03/02/2014 - 05/03/2014 1,220.000
03/02/2014 - 04/30/2014 1,160.000
03/02/2014 - 04/27/2014 1,100.000
03/31/2014 - 04/07/2014 1,500.000
04/04/2014 - 09/30/2014 1,360.000
04/16/2014 - 05/09/2014 1,100.000
04/16/2014 - 05/07/2014 1,000.000
04/16/2014 - 05/06/2014 950.000
04/19/2014 - 05/01/2014 1,100.000
05/09/2014 - 05/29/2014 900.000
06/06/2014 - 07/27/2014 1,020.000
06/06/2014 - 08/06/2014 1,220.000
06/06/2014 - 07/27/2014 1,020.000
06/18/2014 - 06/21/2014 3,000.000
06/18/2014 - 11/04/2014 1,370.000
06/18/2014 - 07/08/2014 475.000
06/18/2014 - 11/05/2014 1,370.000
07/08/2014 - 11/03/2014 1,160.000
07/09/2014 - 07/15/2014 50.000
07/09/2014 - 11/21/2014 1,350.000
07/09/2014 - 11/22/2014 1,360.000
07/09/2014 - 11/22/2014 1,360.000
07/09/2014 - 11/21/2014 1,350.000
07/09/2014 - 11/21/2014 1,350.000
07/09/2014 - 11/21/2014 1,350.000
07/09/2014 - 11/03/2014 1,150.000
07/09/2014 - 11/20/2014 1,340.000
07/09/2014 - 11/20/2014 1,340.000
07/09/2014 - 07/18/2014 800.000
07/12/2014 - 11/23/2014 1,340.000
07/12/2014 - 11/22/2014 1,330.000
07/13/2014 - 11/09/2014 1,190.000
07/13/2014 - 12/02/2014 1,420.000
07/18/2014 - 12/02/2014 1,370.000
07/21/2014 - 11/14/2014 1,160.000
07/23/2014 - 11/28/2014 1,280.000
07/23/2014 - 11/24/2014 1,240.000
07/23/2014 - 10/04/2014 710.000
07/24/2014 - 12/08/2014 1,370.000
07/24/2014 - 08/11/2014 1,200.000
07/28/2014 - 11/17/2014 1,120.000
07/28/2014 - 11/23/2014 1,180.000
07/29/2014 - 08/10/2014 1,300.000
07/29/2014 - 09/06/2014 1,110.000
07/29/2014 - 11/18/2014 1,120.000
08/02/2014 - 08/15/2014 110.000
08/18/2014 - 12/20/2014 1,250.000
08/27/2014 - 01/10/2015 1,370.000
09/14/2014 - 01/23/2015 1,320.000
10/01/2014 - 11/10/2014 1,025.000
10/03/2014 - 11/14/2014 1,075.000
10/17/2014 - 02/27/2015 1,340.000
10/18/2014 - 12/15/2014 590.000
11/08/2014 - 11/28/2014 950.000
11/28/2014 - 12/30/2014 775.000
12/17/2014 - 03/16/2015 880.000
12/21/2014 - 03/11/2015 800.000
12/30/2014 - 01/19/2015 950.000
01/05/2015 - 03/11/2015 650.000
01/09/2015 - 01/17/2015 700.000
01/11/2015 - 02/21/2015 1,000.000
01/16/2015 - 03/11/2015 540.000
01/16/2015 - 03/11/2015 540.000
02/15/2015 - 06/14/2015 1,140.000
02/15/2015 - 02/17/2015 1,000.000
03/11/2015 - 05/02/2015 1,175.000
03/31/2015 - 08/21/2015 1,380.000
04/10/2015 - 07/14/2015 910.000
04/17/2015 - 08/09/2015 1,130.000
04/18/2015 - 08/10/2015 1,130.000
05/01/2015 - 06/09/2015 950.000
05/13/2015 - 07/01/2015 1,200.000
05/14/2015 - 05/24/2015 900.000
06/22/2015 - 11/12/2015 1,380.000
06/30/2015 - 11/04/2015 1,230.000
07/04/2015 - 07/27/2015 220.000
07/07/2015 - 10/21/2015 1,050.000
07/10/2015 - 11/04/2015 1,130.000
08/05/2015 - 12/01/2015 1,130.000
08/07/2015 - 12/04/2015 1,140.000
08/10/2015 - 12/18/2015 1,250.000
08/21/2015 - 12/16/2015 1,120.000
10/12/2015 - 02/28/2016 1,340.000
10/28/2015 - 11/10/2015 984.000
11/14/2015 - 11/19/2015 200.000
12/15/2015 - 01/25/2016 1,000.000
01/06/2016 - 02/25/2016 490.000
01/29/2016 - 03/10/2016 1,000.000
02/06/2016 - 02/24/2016 170.000
02/09/2016 - 03/23/2016 420.000
02/11/2016 - 02/13/2016 500.000
04/10/2016 - 08/16/2016 1,270.000
06/22/2016 - 06/24/2016 1,000.000
06/28/2016 - 07/08/2016 900.000
12/19/2016 - 01/28/2017 975.000
01/29/2017 - 01/31/2017 500.000
04/02/2017 - 05/03/2017 725.000
06/02/2017 - 07/12/2017 390.000
07/07/2017 410.000
07/21/2017 270.000
08/08/2017 90.000
08/14/2017 100.000
08/16/2017 25.000
Post ID Topic Timestamp
Note: The above post search searches the post contents as well as the topic name.
Hack ID Game Hack Timestamp
Sol ID Game SOL Timestamp
Review ID Score Game Title Timestamp
Timestamp Hack Name Game Name Direction
Log ID Note Amount Timestamp
Note: Point logs are only kept for 90 days.