| Link | Submitted By | Actions | |
|---|---|---|---|
|  | Hero Sky on Facebook | The Ignorant Masses | 
| Hero SkyHero SkyLast Updated: 09/20/2015 09:38 | 
| 
			Additional Info

| add game : Hero Sky | 
| 
			Level: 1 
				ADR Info

Additional Info

| Added, now what? 
 | 
| 
			Additional Info

| tried some interesting things, none worked. It's quite secure. There is still room for ai tampering but I'm not going to bother | 
| 
			Additional Info

| Zenwaichi Publicado em: 2015/07/18 18:50 tentei algumas coisas interessantes, nenhum funcionou. É bastante seguro. Ainda há espaço para ai adulteração mas eu não vou incomodá-   | 
| 
			Additional Info

| This game is a little bit hard but notting impossible. Some time ago i almost done infinit unit spawn but game updated. | 
| 
			Additional Info

| the ones I already are enough ... lol .. | 
| 
			Additional Info

| So anything still working? | 
| 
			Additional Info

| nope, it's a pointer to "guide" others that want to attempt hacking it. Somebody requested me to do something with this game some months ago and I couldn't find anything easy that isn't already submitted | 
| 
			Additional Info

| Zenwaichi Publicado em: 2015/09/18 10:22 Não, é um ponteiro para "guiar" os outros que querem tentar cortando-lo. Alguém me pediu para fazer algo com este jogo há alguns meses e eu não poderia encontrar qualquer coisa que não é fácil já apresentados   | 
| 
			Additional Info

| jowback Posted on: 09/18/2015 5:51pm Zenwaichi Publicado em: 2015/09/18 10:22 Não, é um ponteiro para "guiar" os outros que querem tentar cortando-lo. Alguém me pediu para fazer algo com este jogo há alguns meses e eu não poderia encontrar qualquer coisa que não é fácil já apresentados 
   |